Müügitingimused
Kauba transport
- Orienteeruv tarneaeg on 1-3 tööpäeva. Tellimuse täitmisega võib minna ka kauem kui 3 päeva, kuid sellisel juhul võetakse kliendiga juba ühendust.
- Kauba saabumisel MAKSERV OÜ lattu saadame Tellijale e-mailiga lõpparve ning seejärel saadame kauba Tellijale.
- Kaubale ise järgi tulla soovinud Tellijatele saadetakse SMS, kui kaup on kohal.
- Kaubale on võimalik ise järele tulla – Laki 32, Tallinn (E-R 8.00-17.00).
- Üle 99€ ostu puhul on transport üle Eesti tasuta, alla selle: KULLERIGA (DPD) – 4.80€, PAKIAUTOMAATI (SmartPost, Omniva, DPD PICKUP) – 3.60€
- Kauba transpordikulu on lisatud tellimuse arvele.
Kauba eest tasumine
- Kui olete makseviisiks valinud “Tasun arve alusel” siis ostukorvi põhjal saadetakse E-maili teel Tellimuse kinnitus, mille alusel tuleb tellitud kauba eest tasuda MAKSERV OÜ arveldusarvele. Tellimuse kinnitus annulleeritakse, kui kauba eest ei ole makstud 5 päeva jooksul.
- Kui olete makseviisiks valinud “Tasun üle pangalingi”, siis tellimus jõustub koheselt.
- Tellitud kauba eest tasumine kinnitab ostu sooritamist.
- Alates kauba eest tasutud ettemaksu laekumisest MAKSERV OÜ arveldusarvele hakkab kehtima tarneaeg.
- Olles avaldanud soovi kaubale ise järgi tulla, võib Ostja kauba kätte saada Makserv OÜ kontorist. Muul juhul saadetakse kaup kulleriga arvel märgitud “Saaja” aadressile.
- Lõpparve originaal saadetakse postiga või lisatakse kaubale ja see kinnitab Ostja poolt kauba kätte saamist.
- Kui Ostja on tellitud kauba eest tasunud, kuid kaup ei ole kohale jõudnud 30 päeva jooksul, on Ostjal võimalus tellimus tühistada ja Müüja maksab ettemaksu summa Ostjale tagasi.
- Makserv.ee online kataloogis näidatud hinnad on Eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu (22%). MAKSERV OÜ jätab endale õiguse muuta toodete hindu online kataloogis vastavalt Euroopas kehtivatele hindadele. Võimalik hinnamuutus ei puuduta meilt juba tellitud kaupade hindu.
Pretensiooni esitamine
- Ostjal (Tarbijal) on õigus puudusega kauba puhul esitada Müüjale pretensioon kahe aasta jooksul alates ostmise kuupäevast.
- Puuduse avastamisel tuleb viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest, teavitada sellest Müüjat.
- Kui Müüjal on põhjust kahelda selles, kas tootel ilmnenud viga on tingitud tootmispraagist või Ostja süül, tõendatakse vea tekke põhjused ekspertiisis.
- Kui ost on sooritatud enne 1. jaanuari 2022, siis on puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus 6 kuu jooksul pärast ostu tegemist Müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv Müüjaga kokku leppida.
- Kui ost on sooritatud pärast 1. jaanuari 2022, siis on puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus 1. aasta jooksul pärast ostu tegemist Müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv Müüjaga kokku leppida.
- Kauba puuduse kõrvaldamisega seoses tekkinud kulutused (posti-, veo-, tööjõu- ja materjalikulu) tasub Müüja.
- Kaebuste vastuvõtmise aluseks on Müüja poolt väljastatud arve/saateleht. Mõnede toodete puhul ka lisaks vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on Müüjal õigus keelduda tasuta garantiiremondist.
- Pretensioon tuleb saata aadressil epood@makserv.ee. Lisaküsimuste korral palume kirjutada epood@makserv.ee või helistada E-R 8:00 – 17:00 telefonil +372 57 503 528.
1. Garantiiaeg
1.1. Müüja vahendab müüdud kaupadele tootja garantiid. Makita tehase garantii on 1 aasta.
1.2. Müüja on kohustatud lubatud perioodil kõrvaldama defektid mida tootja määratleb oma garantiitingimustes.
1.3. Garantiiaeg hakkab kehtima kauba väljastamise saatedokumendi kuupäevast.
1.4. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.
2. Garantii teostus
2.1. Garantiihoolduse teostamise aluseks on Müüja poolt väljastatud arve/saateleht ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on Müüjal õigus keelduda tasuta garantiiremondist.
3. Garantii alla ei kuulu:
3.1. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud juhuslikust või tahtlikust vigastamisest või seadme sisemusse sattunud võõrkehadest (vedelikud, üleliigne tolm jne.).
3.2. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud ebatöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine, seadme elektroonika kahjustused, mittekorras pistikupesad, elektrivõrgu ülepingest ning katkestustest tekitatud kahjustused jne.).
3.3. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitte originaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest.
3.4. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud teenindusest või modifikatsioonist, mida on teostanud Müüja poolt mittevolitatud isik.
3.5. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutamisest ja kasutamisjuhendi nõuete eiramisest.
3.6. Ekspluatatsioonihäired, mis on tekkinud äikese või mõne muu loodusjõu tagajärjel.
3.7. Garantii alla ei kuulu liikuvate mehaaniliste detailide kulumine.
Turvalisus
- Kaupade hinnad on Eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu (22%).
- Kaup saadetakse Ostjale DPD kulleriga ja enne kauba väljasaatmist saadetakse Ostja mailiaadressile lõpparve.
- Kaubale lisandub saatekulu, mis on lisatud tellimuse arvele. Kullerile saatekulu maksta ei ole vaja. Saatekulu ei lisandu, kui Ostja tuleb kaubale ise järele või ostu summa ületab 99€.
- Toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja need võivad erineda tegelikust tootest. Kahtluse korral kontakteeruda müüjaga või uurida infot tootja kodulehelt.
- Veenduge, et tellimisel märgitud saaja andmed oleksid õiged, sest kaup saadetakse Teie poolt märgitud saaja aadressile.
- Kaubale ise järele tulles märkige tellimisel “Soovin tellitud kaubale ise järgi tulla” ruutu linnuke ja tellimusele ei lisata saatekulu.
- Tellimisel sisestatud kliendiandmed jäävad salastatuks ja neile on ligipääs ainult MAKSERV OÜ töötajatel.
Ostja õigused ja kohustused
- Ostjal (Tarbijal) on õigus puudusega kauba kohta esitada Müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamise päevast. Esimesel kuuel kuul pärast ostu sooritamist on puuduse põhjuste tõendamise kohustus Müüjal, pärast kuue kuu möödumist on puuduse põhjuste tõendamise kohustus süüdi olev pool.
- Ostjal (Tarbijal) on õigus esitada Müüjale kaebus kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest.
- Ostjal (Tarbijal) on õigus toode tagastada ja saada oma raha tagasi juhul, kui Ostjal (Tarbijal) on toote suhtes esitada põhjendatud pretensioone, mida Müüja ei suuda lahendada. Toote tagastamise korral kannab Müüja Toote eest makstud summa Ostja (Tarbija) pangaarvele.
- Ostjal (Tarbijal) on õigus ostust taganeda 14 päeva jooksul ajast, mil kaup on jõudnud Ostjani (Tarbijani). Selle aja jooksul võib ostust taganeda ilma põhjuseta ja saada kasutamata kauba eest tagasi kogu makstud raha. Tagasi ei saa saata sellist eset, mille Ostja (Tarbija) on juba kasutusele võtnud.
- Ostjal (Tarbijal) on õigus tarneaja jooksul tellimusest loobuda ilma põhjuseta ja Müüja tagastab kauba eest makstud raha täielikult hiljemalt 30 päeva jooksul.
- Ostjal on õigus nõuda tellimuse tühistamist ja raha tagasimaksmist, kui Müüja ei suuda lubatud perioodi jooksul tellimust täita.
- Ostjal on õigus Müüjalt infot küsida.
- Ostjal on õigus küsida Müüjalt kiirtellimuse võimalust.
- Ostja on kohustatud tutvuma müügi tingimustega.
- Ostja on kohustatud Müüjaga eelnevalt kokku leppima või Müüjat teavitama oma otsustest seoses tellimusega.
- Ostja on kohustatud eelnevalt veenduma, et toode vastab tema soovidele. Selleks võib infot hankida tootja kodulehelt või küsida infot makserv.ee’st.
- Ostja on kohustatud tutvuma kauba transpordi tingimustega.
Müüja õigused ja kohustused
- Müüjal on õigus korraliku ja kvaliteetse kauba tagastamisel nõuda Ostjalt saatekulude tasumist kuni 10 Euro ulatuses.
- Müüjal on õigus Ostjaga eelnevalt kokku leppida ja pakkuda tellitud kauba asemel samaväärset kaupa, kui tellitud kauba varud on ammendunud.
- Müüjal on õigus muuta tarneaegu, kui vastava kauba varud on ammendunud ja seda ei ole võimalik lubatud aja jooksul tarnida. Sellisel juhul teavitab Müüja Ostjat esimesel võimalusel tarneaja ületamisest ja kui Ostja soovib selle asemele mõnda teist toodet või ei soovi kauem oodata, siis kantakse Ostjale raha tagasi.
- Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui vastava kauba varud on ammendunud. Sellisel juhul teavitatakse Ostjat ja kantakse raha tagasi.
- Müüjal on õigus muuta kaupade hindu, teksti ja kaupade saadavuse infot ette teatamiseta.
- Müüja on kohustatud kandma tarneaja ületamisel kauba tagastamisega seotud kulud, kui Ostja on otsustanud tellimusest loobuda.
- Müüja on kohustatud esimesel võimalusel tagastama Ostja (Tarbija) poolt tasutud raha, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, kui Ostja (Tarbija) on toote tagastanud.
- Müüja on kohustatud andma kaubale garantii, kui Ostja ei ole rikkunud garantiitingimusi.
- Müüja on kohustatud parandama või asendama puudusega kauba. Kui seda pole võimalik teha, on Müüja kohustatud esimesel võimalusel tagastama Ostja poolt tasutud raha, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul ekspertiisi tulemuste saamisest.
- Müüja garanteerib kauba kvaliteedi ja komplektsuse.
- Müüja vastutab kauba eest kuni kauba üleandmiseni kliendile.